pátek 15. února 2013

Čím si zpříjemnit večer po náročném pondělí?

Tuhle otázku jsem si kladla celé pondělní odpoledne. Pondělky jsou samy o sobě dost nepříjemné dny, po víkendu mozek nechce pracovat.. alespoň já to takhle mám:-). Do toho se tentokrát přidala vlezlá nepříjemná zima a já jsem se za celý den nebyla schopná zahřát. Když jsem se po práci a dalším zařizování vracela kolem sedmé večerní domů, už jsem měla jasno v tom co potřebuju - MASO. Ale ne jen tak ledajaké, pořádný flák hovězího. Stavila jsem se v ověřené masně Novák v našem sousedním Penny marketu a koupila jsem k večeři krásný kousek předního hovězího.

Preferuji, když vyniká samotná chuť masa, takže žádná složitá úprava, udělala jsem krásné středně propečené steaky a k nim zelené fazolky, jen krátce povařené a následně orestované na slanině. Byla to lahoda, trochu nadstandartní večeře, ale jednou za čas je to opravdu zážitek:-)

Přidávám i fotodokumentaci z přípravy jídla a následné konzumace. K tomu jen dodávám, že můj přítel má momentálně období bez masa, ale tohle si vlastně sám vyžádal a celkem bez problémů se z něj stal zase na okamžik masožravec:-).


Přední hovězí
... a už se to všechno vaří, smaží ...
... fazolky trochu povařit ...
... maso pěkně 4 minuty z každé strany ...
... slaninku orestovat ...
... a potom přidat fazolky ...
... takhle vypadá výsledek na talíři ...
... a takhle spokojený strávník:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat