pondělí 14. července 2014

Ovesná kaše bez vaření

Ráno někdy není čas na vaření ovesné kaše a i když jí snídám hrozně ráda, nepovede se mi to tak často, jak bych chtěla. Proto se mi strašně zalíbil tenhle nápad - jednoduše si podle chuti připravím kaši do sklenice, nechám jí přes noc v lednici, ráno vezmu a jdu.

Kombinací a nápadů je spousta, takže jsem zkusila svůj recept - co dům dal:). Z výsledku jsem tak nadšená, že jsem se rozhodla to rovnou sepsat, protože k téhle kombinaci se určitě vrátím.


Ingredience:
- 1 zavařovací sklenice
- 5 lžic ovesných vloček
- 2 lžíce jogurtu
- 1 lžička chia semínek
- mléko
- 2 lžíce medu
- lžíce slunečnicových semínek
- 2 lžíce strouhaného kokosu

- 3 švestky nakrájené na kostičky
- rybíz 

Nejdřív si do sklenice dáme všechny ingredience bez ovoce, zalijeme mlékem tak, aby vločky byly celé namočené. Sklenici zavřeme a pořádně protřepeme. Potom přidáme ovoce a znovu trochu protřepeme. Dáme přes noc do lednice a ráno je snídaně/svačina připravena.

Je to fakt dobrota. Budu zkoušet další kombinace a časem se o ně třeba zase podělím:).

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat